«Эмоционалдық күйзеліске бейім балалармен жұмыс істеу әдістемесі»
2024 жылдың 18 қаңтарында лицейде «Эмоционалдық күйзеліске бейім балалармен жұмыс істеу әдістемесі» тақырыбында жалпы мектепішілік жиналыс өтті. Жиналысқа 5-11 сынып ата-аналары қатысты. Кездесуді лицей директоры Оксана Николаевна Новикова кіріспе сөзбен және тақырыпты жаңартумен ашты. Оксана Николаевна кәмелетке толмағандардың аутодеструктивті мінез-құлқы, сондай-ақ жасөспірімдерге қатысты жыныстық құқық бұзушылықтар бойынша жағдайдың статистикасын атап өтті. Педагог-психолог Марина Андреевна Понамарева ата-аналар жиналысының тақырыбы аясында келесі мәселелерге тоқталды: 1. Жасөспірімдік дамудың психологиялық ерекшеліктері; 2. Жасөспірімдерге тән мінез-құлық реакциялары; 3. Негізгі мектептік психологиялық кезеңдердегі оқушылардың іс-әрекет түрлері; 4. Балалық шақтағы қолайсыз тәжірибелер (ACE); 5. Суицидтік мінез-құлық формалары. Баланың суицидтік ниетін көрсететін белгілер; 6. Жасөспірімдерді тәрбиелеудегі тірек техникасы. Әр кезеңде мұғалім ата-аналармен интерактивті әңгімеге кірісіп, оның барысында ата-аналар өз пікірлерін білдіріп, мәселені шешудің дұрыс жолдарын іздестірді. Кездесудің қорытынды кезеңінде ата-аналарға жасөспірімдермен салауатты қарым-қатынас жасау, сондай-ақ жасөспірімдердің деструктивті мінез-құлқына әрекет етудің ықтимал жолдары туралы ұсыныстар берілді. Кездесу соңында ата-аналарға «Дабро» тобының «Сен білесің, мама...» әнімен жағымды бейнеролигі ұсынылды. Жиналысқа қатысқан 66 ата-ананың жалпы саны 103 бала. Жиналыс мынадай шешімдер қабылдады: 1. Ата-аналар өз-өзіне қол жұмсауға немесе заңға қайшы бейімділігі бар жасөспірімдер үшін қауіпті мазмұнды анықтау үшін әлеуметтік желілердегі мазмұнды үнемі қадағалап отыруы керек. 2. Ата-аналар денеде сызат, кесу т.б түріндегі әртүрлі белгілердің пайда болуына назар аударуы керек. 3. Ата-аналар отбасында қолайлы жағымды орта құруы, олардың қызығушылықтарын ескере отырып, жасөспірімдермен уақыт өткізуі керек. 4. Жиналысқа қатысқан ата-аналар отбасындағы тәрбие әдістерін қайта қарап, оқушылардың мінез-құлқындағы өзгерістерді мұқият бақылауға шешім қабылдады. 5. Жиналысқа қатысқан ата-аналар мен сынып жетекшілері негізгі аспектілері мен шешімін сыныптардың ата-аналарына жеткізуі керек.